sâmbătă, 11 aprilie 2009

Promisiuni care trec testul


“Cuvântul Tau este foarte curat si slujitorul Tau îl iubeste” (Psalmul 119. 140).
Ce mângâiere si siguranta ne ofera David din propria sa experienta! Promisiunile lui Dumnezeu au fost in intregime testate (traducerea literala din limba engleza a versetului). Ele nu sunt doar teorii, si nici doar teologie abstracta. În toate circumstantele diferite ale vietii, ele trec testul.
La aceasta marturie a lui David propria mea inima raspunde cu Amin! Pentru mai mult de patruzeci de am eu am trait promisiunile lui Dumnezeu. Eu le-am verificat în multe circumstante diferite: în razboi, în foamete, în boala, în singuratate, în doliu, în neîntelegeri. Atunci când am stat în spital timp de un an din cauza unei boli pe care medicii nu reuseau sa o vindece, m-am îndreptat spre promisiunile lui Dumnezeu si am primit o vindecare completa si durabila. Atunci când prima mea sotie a fost chemata acasa la Domnul, dupa ce am petrecut împreuna treizeci de ani, promisiunile lui Dumnezeu de mângâiere mi-au împlinit nevoia sa cum nici o mângâiere omeneasca nu ar fi putut sa o faca. De aceea, ca si David, vreau sa va recomand promisiunile lui Dumnezeu.
Exista o promisiune pentru fiecare nevoie ce poate aparea în viata - si fiecare dintre ele face fata testului.
Poate ati fost deziluzionat, ranit sau dezamagit, deoarece o persoana - sau mai multe - v-au facut promisiuni si apoi nu le-au onorat; Dumnezeu nu este asa. El îsi onoreaza toate promisiunile. Nu fiti descurajat daca oamenii v-au dezamagit. Nu va lasati prada amaraciunii si nu deveniti cinic, deoarece acest lucru va va face numai rau. Doar îndreptati-va ochii catre Dumnezeu. Concentrati-va la credinciosia Lui. Puneti-va încrederea în promisiunile Lui. Ele au fost testate în întregime.

Raspunsul credintei
Doamne, arata-mi cum sa-mi însusesc promisiunile din Cuvântul Tau care vor întâmpina fiecare nevoie din viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

You may leave a message.May God Bless you!

Care este teologia ta?

Powered By Blogger
Blogosfera Evanghelică